PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM SUKCESÓW INFORMATYKÓW Z KWIATKA

PO TRZECIEJ RUNDZIE PIERWSZEGO ETAPU II OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie liderami konkursu zostali:

  • Damian Łączak z klasy 4BT miejsce pierwsze
  • Filip Paśko z klasy 3AT  miejsce pierwsze
  • Mateusz Ocytko z klasy 3AT miejsce pierwsze
  • Jakub Czapiga z klasy 2BT- miejsce pierwsze
  • Bartłomiej Wacko z klasy 1AT miejsce pierwsze
  • Paweł Dydo z klasy 4AT miejsce pierwsze
  • Aleksander Gierczak z klasy 4AT miejsce pierwsze

Na wyróżnienie zasługuje Bartłomiej Wacko oraz Jakub Czapiga którzy zdobyli maksymalną ilość punktów, a są dopiero w klasie pierwszej i drugiej technikum. Zdobyte miejsca zależą od czasu wykonania zadania. Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,

Celem konkursu jest:

Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.

Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.

Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:

(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie)

(b) II etap –półfinał internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.

Do drugiego etapu konkursu dopuszcza się tych uczestników etapu pierwszego, którzy pomyślnie przeszli procedurę weryfikacji tożsamości i miejsca pobierania nauki, (szczegółowo opisaną na stronie internetowej konkursu) oraz uzyskali w etapie pierwszym liczbę punktów równą lub większą niż 70% maksymalnej. Etap drugi rozgrywany jest zdalnie.

Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.

Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych etapach  tego konkursu.

Szczegóły konkursu na stronie: http://www.spoj.pl/WIPING/

Szczegółowe wyniki poniżej: Wyniki