PÓŁFINAŁ W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INFORMATYCZNYM „PING

 

SUKCES AŻ 7 UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY NALEŻY DO GRONA 61 UCZNIÓW, KTÓRZY PO POŁOWIE ZADAŃ PÓŁFINAŁOWYCH ZACHOWAŁO SZANSE NA AWANS DO FINAŁÓW OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zajmując:

  1. Damian Łączak z klasy 4BT – miejsce siódme – jest najlepszy z naszej szkoły zdobył- 32,9/35 pkt;
  2. Szczepan Kozioł z klasy 4AT– miejsce szesnaste- zdobył- 29,9/35 pkt;
  3. Dawid Kozioł z klasy 3AT- miejsce dwudzieste- zdobył- 27,2/35 pkt;
  4. Paweł Dydo z klasy 4AT – miejsce 25 – zdobył- 25,4/35 pkt;
  5. Mateusz Ocytko z klasy 3AT – miejsce 37 – zdobył 21,10/35 pkt;
  6. Damian Kurek z klasy 3AT miejsce 45 – zdobył 18,6/35 pkt;
  7. Filip Paśko z klasy 3AT- miejsce 52 – zdobył 14,4/35 pkt;

Zgodnie z regulaminem konkursu do finałów konkursu dopuszcza się tych uczestników, którzy uzyskali w półfinale liczbę punktów równą lub większą niż 60% maksymalnej, możliwej do uzyskania punktacji.  Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,

Celem konkursu jest:

Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.

Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.

Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:

(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie) – składa się z 7 etapów.

(b) II etap( półfinał) – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.

Do drugiego etapu konkursu dopuszcza się tych uczestników etapu pierwszego, którzy pomyślnie przeszli procedurę weryfikacji tożsamości i miejsca pobierania nauki, (szczegółowo opisaną na stronie internetowej konkursu) oraz uzyskali w etapie pierwszym liczbę punktów równą lub większą niż 6 punktów oraz są uczniami klasy trzeciej lub czwartej technikum

Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.

Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych edycjach  tego konkursu.

Szczegóły konkursu na stronie: http://www.wiping.pl/

Szczegółowe wyniki: WYNIKI