PÓŁFINAŁ W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INFORMATYCZNYM „PING”
SUKCES 14 UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY AWANSOWAŁO DO PÓŁFINAŁÓW OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie są to:
- Jakub Ocytko z klasy 1BT 12 pkt;
- Jakub Stelmach z klasy 1AT 12 pkt;
- Dawid Surdel z klasy 1AT 12 pkt;
- Mikołaj Białek z klasy 2AT 12 pkt;
- Paweł Malisz z klasy 2AT 12 pkt;
- Amadeusz Wlazło z klasy 2AT 12 pkt;
- Jakub Patałuch z klasy 3AT 12 pkt;
- Jakub Marć z klasy 4AT 11,7 pkt;
- Bartłomiej Ciołek z klasy 3AT 11,7;
- Damian Przybyła z klasy 4AT 11,2 pkt;
- Szymon Szczerbiński z klasy 1AT 8,4 pkt;
- Agata Przybyła z klasy 2AT 7,8 pkt;
- Marcin Lipa z klasy 4AT 7,8 pkt;
- Jan Bąk z klasy 3AT 6,7 pkt;
Po pięciu etapach trudnych eliminacji do półfinałów awansowało tylko 49 uczniów z całej Polski w tym aż czternaścioro uczniów z naszej szkoły. Na wyróżnienie zasługuje wynik uczniów z klas PIERWSZYCH I DRUGICH NASZEJ SZKOŁY.
W tegorocznej edycji konkursu brało udział 154 uczniów ze szkół z całej Polski.
Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,
Celem konkursu jest:
Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.
Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.
Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.
Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:
(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie) – składa się z 7 etapów.
(b) II etap( półfinał) – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.
Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.
Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych edycjach tego konkursu.
Szczegóły konkursu na stronie:http://www.wiping.pl/
Szczegółowe wyniki poniżej: WYNIKI