PÓŁFINAŁ W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INFORMATYCZNYM „PING”

SUKCES 14 UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY AWANSOWAŁO DO PÓŁFINAŁÓW OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie są to:

  1. Jakub Ocytko z klasy 1BT 12 pkt;
  2. Jakub Stelmach z klasy 1AT 12 pkt;
  3. Dawid Surdel z klasy 1AT 12 pkt;
  4. Mikołaj Białek z klasy 2AT 12 pkt;
  5. Paweł Malisz z klasy 2AT 12 pkt;
  6. Amadeusz Wlazło z klasy 2AT 12 pkt;
  7. Jakub Patałuch z klasy 3AT 12 pkt;
  8. Jakub Marć z klasy 4AT 11,7 pkt;
  9. Bartłomiej Ciołek z klasy 3AT 11,7;
  10. Damian Przybyła z klasy 4AT 11,2 pkt;
  11. Szymon Szczerbiński z klasy 1AT 8,4 pkt;
  12. Agata Przybyła z klasy 2AT 7,8 pkt;
  13. Marcin Lipa z klasy 4AT 7,8 pkt;
  14. Jan Bąk z klasy 3AT 6,7 pkt;

Po pięciu etapach trudnych eliminacji do półfinałów awansowało tylko 49 uczniów z całej Polski w tym aż czternaścioro uczniów z naszej szkoły. Na wyróżnienie zasługuje wynik uczniów z klas PIERWSZYCH I DRUGICH NASZEJ SZKOŁY.

 W tegorocznej edycji konkursu brało udział 154 uczniów ze szkół z całej Polski.

Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,

Celem konkursu jest:

Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.

Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.

Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:

(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie) – składa się z 7 etapów.

(b) II etap( półfinał) – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.

Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.

Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych edycjach  tego konkursu.

Szczegóły konkursu na stronie:http://www.wiping.pl/

Szczegółowe wyniki poniżej: WYNIKI