FINAŁ W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INFORMATYCZNYM „PING

FINAŁ W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INFORMATYCZNYM „PING

SUKCES SZESCIORO UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY AWANSOWAŁO DO FINAŁÓW OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie są to:

  1. Bartłomiej Cynar z klasy 2AT 6,8 pkt;
  2. Michał Zięba z klasy 4AT 6,2 pkt;
  3. Kacper Tułecki z klasy 4BT 6,1 pkt;
  4. Krystian Madej z klasy 4AT 6 pkt;
  5. Maciej Trzaskacz z klasy 4AT 6 pkt;
  6. Sebastian Kloc z klasy 3ATP 5,9 pkt
  7. Aleksander Stanoch z klasy 4AT 5,8 pkt;
  8. Damian Figura z klasy 4BT 5,7 pkt;
  9. Juliusz Czechura z klasy 4AT 5,8 pkt
  10. Maksymilian Lebryk z klasy 1AT 5,4 pkt

Po trudnych etapie pierwszym i etapie półfinałowymi do finałów awansowało tylko 12 uczniów z całej Polski w tym  aż dziesięciu z naszej szkoły.

Jak widać po wynikach nasi uczniowie są najlepsi w kraju, szczególnie cieszy fakt awansu do finału uczniów klas pierwszych i drugich Maksymilian Lebryk z klasy 1AT oraz Bartłomiej Cynar z klasy 2AT

Awans już w tej klasie do finału wróży świetną karierę i perspektywy dla nich w kolejnych latach.

Finały odbędą się na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie na Wydziale Informatyki na zwycięzców oprócz licznych nagród czeka indeks na tą uczelnie.

Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,

Celem konkursu jest:

Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.

Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.

Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:

(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie) – składa się z 7 etapów.

(b) II etap( półfinał) – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.

Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.

Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych edycjach  tego konkursu.

Szczegóły konkursu na stronie: http://www.wiping.pl/