
FINAŁ W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INFORMATYCZNYM „PING
SUKCES SZESCIORO UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY AWANSOWAŁO DO FINAŁÓW OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie są to:
- Bartłomiej Cynar z klasy 2AT 6,8 pkt;
- Michał Zięba z klasy 4AT 6,2 pkt;
- Kacper Tułecki z klasy 4BT 6,1 pkt;
- Krystian Madej z klasy 4AT 6 pkt;
- Maciej Trzaskacz z klasy 4AT 6 pkt;
- Sebastian Kloc z klasy 3ATP 5,9 pkt
- Aleksander Stanoch z klasy 4AT 5,8 pkt;
- Damian Figura z klasy 4BT 5,7 pkt;
- Juliusz Czechura z klasy 4AT 5,8 pkt
- Maksymilian Lebryk z klasy 1AT 5,4 pkt
Po trudnych etapie pierwszym i etapie półfinałowymi do finałów awansowało tylko 12 uczniów z całej Polski w tym aż dziesięciu z naszej szkoły.
Jak widać po wynikach nasi uczniowie są najlepsi w kraju, szczególnie cieszy fakt awansu do finału uczniów klas pierwszych i drugich Maksymilian Lebryk z klasy 1AT oraz Bartłomiej Cynar z klasy 2AT
Awans już w tej klasie do finału wróży świetną karierę i perspektywy dla nich w kolejnych latach.
Finały odbędą się na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie na Wydziale Informatyki na zwycięzców oprócz licznych nagród czeka indeks na tą uczelnie.
Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,
Celem konkursu jest:
Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.
Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.
Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.
Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:
(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie) – składa się z 7 etapów.
(b) II etap( półfinał) – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.
Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.
Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych edycjach tego konkursu.
Szczegóły konkursu na stronie: http://www.wiping.pl/