PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM SUKCESÓW INFORMATYKÓW Z KWIATKA
W PIERWSZYM ETAPIE II OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO „PING” ORGANIZOWANEGO przez Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie nasi informatycy okazali się NAJLEPSI zajmując:
- Matusz Ocytko z klasy 3AT – miejsce pierwsze;
- Artur Czernia z klasy 1AT – miejsce drugie;
- Jakub Czapiga z klasy 2AT– miejsce trzecie;
- Damian Łączak z klasy 4BT – miejsce czwarte;
- Bartłomiej Wacko z klasy 1AT miejsce piąte;
- Damian Kurek z klasy 3AT miejsce szóste;
- Filip Paśko z klasy 3AT miejsce siódme;
- Magdalena Cebula z klasy 3AT miejsce ósme
- Wojciech Kuca z klasy 3AT miejsce dziewiąte
- Kamil Kubisztal z klasy 3AT miejsce dziesiąte;
- Paweł Kolak z klasy 4BT – miejsce jednaste
- Michał Wolski z klasy 4BT – miejsce dwuanste;
- Paweł Dydo z klasy 4AT – miejsce trzynaste;
- Szczepan Kozioł z klasy 4AT – miejsce czternaste;
Wszyscy wymienieni uczniowie zdobyli maksymalną ilość punktów, zdobyte miejsca zależą od czasu wykonania zadania. Konkurs „PING” organizuje i przeprowadza Wydział Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Główną nagrodą oprócz nagród rzeczowych jest indeks na pierwszy rok studiów dowolnego kierunku na Wydziale Informatyki ZUT w Szczecinie,
W konkursie biorą udział jeszcze: Aleksander Gierczyk z klasy 3AT oraz Michał Nalepka z klasy 4BT Amadeusz Piwowar z klasy 4AT
Celem konkursu jest:
Popularyzacja wiedzy o nowoczesnych technikach informatycznych.
Kształtowanie samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy.
Stworzenie warunków efektywnego współzawodnictwa młodzieży uzdolnionej.
Motywowanie uczniów do samokształcenia i twórczego rozwiązywania problemów.
Konkurs rozgrywany jest w 3 etapach:
(a) I etap – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(b) II etap – internetowy (rozgrywany zdalnie)
(c) III etap – finał rozgrywany w miejscu wskazanym przez Organizatora z obowiązkowym osobistym uczestnictwem zawodników.
Do drugiego etapu konkursu dopuszcza się tych uczestników etapu pierwszego, którzy pomyślnie przeszli procedurę weryfikacji tożsamości i miejsca pobierania nauki, (szczegółowo opisaną na stronie internetowej konkursu) oraz uzyskali w etapie pierwszym liczbę punktów równą lub większą niż 70% maksymalnej. Etap drugi rozgrywany jest zdalnie.
Etap trzeci (finał) konkursu odbywa się w siedzibie Organizatora i bezwarunkowo wymaga osobistego stawiennictwa uczestników. W etapie tym Organizator udostępni własną infrastrukturę techniczną niezbędną do pisania, uruchamiania i testowania tworzonego przez uczestników kodu, zastrzegając jednocześnie, że jedynym dostępnym środowiskiem pracy programisty będzie MS Visual Studio 2008, a rozwiązania zadań będą musiały być zakodowane w języku programowania C/C++ lub C#.
Gratulujemy laureatom osiągnięcia tak wysokich wyników i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych edycjach tego konkursu.
Szczegóły konkursu na stronie: http://www.spoj.pl/WIPING/
Szczegółowe wyniki poniżej: Wyniki