ZMIANA W STATUCIE

Decyzją Rady Pedagogicznej w statucie szkoły wprowadzono ważne zmiany, oto one:

  1. W § 34 ust 3 dodano pkt 16 w brzmieniu: „za złamanie regulaminu pracowni komputerowej oraz zasad korzystania z komputerów w szkole, w tym:
  2. a) za dokonanie zmian w konfiguracji sprzętowej i programowej systemów komputerowych bez zgody nauczyciela- każdorazowo – 50 pkt; przy ponownej próbie nagana wychowawcy lub nagana dyrektora
  3. b) za korzystanie z Internetu dla celów innych niż dydaktyczne – ocena cząstkowa niedostateczna
  4. c) za działanie, mające na celu uzyskanie nieuprawnionego dostępu do zasobów sieci, wykradanie haseł, przełamywanie zabezpieczeń – naganna ocena z zachowania oraz pokrycie kosztów związanych z naprawą szkód, jeśli taka naprawa będzie wymagała zatrudnienia specjalistycznej zewnętrznej firmy”
  5. Po § 34 dodano § 34 a w brzmieniu: „ Uczeń, który dopuścił się czynu zabronionego prawem ( jak w § 18 Regulaminu pracowni komputerowej), w zależności od wagi popełnionego czynu oraz jego skutków, będzie podlegał postępowaniu dyscyplinarnemu, prowadzonemu przez komisję w składzie: dyrektor szkoły, wychowawca, pedagog szkolny, przedstawiciel zespołu przedmiotowego przedmiotów zawodowych. Komisja podejmie decyzję po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego z uczniem i jego rodzicami/ prawnymi opiekunami.”

3. Po § 34 a dodano § 34 b w brzmieniu: „ Uczeń, który swoim działaniem wyrządził szkodę, ma obowiązek zadośćuczynienia wobec osób, których ta szkoda dotyczy w sposób uzgodniony przez komisję, o której mowa w § 34a, z uczniem i jego rodzicami.”